miercuri, 18 noiembrie 2009

Collateral damage

Mi-am pierdut tot echilibrul intr-o lupta pe care speram sa o intorc macar putin in favoarea mea. Tot ce-am obtinut a fost un val de neintelegeri si obscuritati, prea infime ca sa poata fie detectate chiar si de cel mai fin si mai ascutit simt. Am simtit-o totusi, cu fiecare centimetru patrat de piele, cu fiecare deciBel de auz, cu fiecare electronVolt de gust, cu fiecare nanometru de privire si cu fiecare microPascal de presiune pe terminalele mele tactile. Durerea indusa a fost atat de aspra si fierbinte incat am simtit un fior de o amploare astronomica strabatandu-mi fiecare axon si fiecare dendrita si fiecare legatura sinaptica din corp. Panica indusa a fost atat de apasatoare incat m-am vazut trimis parca in alta lume, deportat intr-o zona moarta, goala, lipsita de ultima urma de omenie, un loc in care aveam sa-mi traiesc tot ce-a mai ramas din ceea ce numeam eu viata pana atunci. Am scapat zbatandu-ma ca un miel in chinuri la taiere. Am vazut toata viata trecandu-mi in fata ochilor, cu toate bunele si relele ei, implorand pe oricine ar fi vrut sa ma asculte, sa ma lase sa mai vad macar odata motivul traiului meu. Am scapat din convingere, din forta, din dragoste, si cu toata eleganta universala care umple cele mai trainice fapte. Am razbit cu speranta ca as mai putea sa mai iubesc odata. Si am facut-o. Si ii multumesc, pentru ca s-a obosit sa ma asculte cand eu nu as fi facut-o, si a stiut sa vindece rana pe care ea cu mana si cu sufletul ei au sapat-o in mine. E liniste... deocamdata... pentru putin timp... dar voi incerca sa-l traiesc ca pe o eternitate... pentru ca data viitoare probabil nu o sa mai scap... desi continua sa ma asigure ca totul va fi bine. Sunt in lumea mea, si o traiesc cum simt eu. Imi pare rau. Imi pare nespus de rau. Mi-as da viata pentru ea. In cele mai rele chinuri. As face-o fericita cu fiecare centimetru patrat de piele, cu fiecare electronVolt de gust, cu fiecare deciBel de auz, cu fiecare nanometru de privire si cu fiecare microPascal de presiune care-mi mangaie terminalele tactile.

Niciun comentariu: