marți, 15 decembrie 2009

Sărbători de căcat!

E un frigu dracu de îți clănțăne și dinții de la pieptene, viscolește de ajungi om de zăpadă după 3 metri parcurși în aer liber, suflă vântul la aceeași temperatură prin portofel și buzunare, nu ești în stare să te descurci în societate, nu ești capabil să-i faci fericiți pe cei dragi, ești irascibil ca o mâță în perioada cheie (niciodata să nu ai încredere în ce sângerează cinci zile pe lună și nu moare), ești tras la răspundere pentru tot, șeful nu prea te agrează, prietenii sunt fericiți și plecați, deci stai singur și te uiți pierdut în monitor așteptând o mană cerească să te facă să nu te mai simți singur, dar a dracu nu vine, îți dai în cap că nu ești în stare să faci nimic, te simți vinovat, singur, pierdut ca un câine, degeri de frig și cu toate astea zâmbești când îți urează lumea sărbători fericite. Trist... Mai sunt și oameni d-ăștia...

4 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

La Rochefoucault, un conte frantzuz, acum fo patru sute de ani zicea ca nu esti nici atat de fericit si nici atat de nefericit pe cat iti imaginezi...
Dar in orice caz Ted.. iti doresc
SARBATORI FERICITE! :)

Unknown spunea...

N-am stat sa citesc tot pen' ca-s in vizita la rude si n-am timp de frunzarit prea mult. Am citit doar atat --> "E un frigu dracu de îți clănțăne și dinții de la pieptene, viscolește de ajungi om de zăpadă după 3 metri parcurși în aer liber,..." <-- si vreau doar sa te intreb atat: unde sa ma mut?

Unknown spunea...

He he. Uite c-am mai fost p'aci in urma cu ceva vreme. Si pe atunci, nu citisem tot. Acum insa, am luat articolul la rand si, tre' sa-ti spun ca-mi lasa un gust amar abordarea ta. Cum spuneam si in comentariu' anterior, da-mi o locatie unde sa ma mut. Adica, acolo unde erau cele enumerate de tine. Unde-s vreumurile cand te bucurai de iarna si de zapada? Unde-s vremurile cand vedeai partea plina a paharului?

Oana Marginean spunea...

Hey, pe unde mai umbli? Nu te-am mai "vazut" prin virtual... da si tu un semn.