duminică, 1 iunie 2008

Joci si pierzi daca nu esti cuartz.

Impartial umarind evolutia festivalului "Primavera 2008" am ajuns la cea mai relevanta concluzie posibila. Important nu este cum te prefaci, ci important e sa traiesti. Important nu e sa zbori, important e sa dobori. Important nu e sa incerci, important e sa dai. Din motivele aici de baza, festivalul Primavera 2008 s'a incadrat din nou in categoria "Evenimente Romanesti Pursange". Nu sunt in masura sa ii critic pe grei, fiindca nu sunt decat un muritor (vorba vine), in schimb consider ca cel mai important a fost ca desi am pierdut mult mai mult decat un premiu banal, am incercat sa recunosc ce a fost adevarat. Au fost persoane care m'au ajutat sa vad adevarul. Nu ii voi numi fiindca din nou nu ma simt in masura sa fac asta. Au fost si acei oameni care au aratat ca desi aparentele ard, profunzimile sting. Nici aici nu dezvalui nume, dar aici, cei in cauza se vor simti. Un festival de o organizare impresionanta, si de o amploare impresionanta (rocada mare daca vorbim de sens.), Primavera 2008 a aratat ca nimic nu este imposibil, si ca o fraza memorabila rostita pe scena sambata in jurul pranzului, s'a dovedit a fi mai mult decat adevarata. Cine stie cunoaste. Multumesc in acest context celor care au participat, si felicitarile mele celor care au aratat cum se face: Sardonix - I.L.Caragiale Ploiesti, Resita, Zent - Gabi Petre, si... Oglinzi - M. Cantacuzino, Sinaia. Felicitari.

2 comentarii:

Anonim spunea...

No comment! Sper ca ai inteles unde, cat si cum ai gresit insa iti spun din toata inima mea ca eu sunt mandra de tine si de colaborarea noastra... oricum, pentru toata lumea, tu esti cel mai bun! Te iubesc, melcule!

Anonim spunea...

si da... oricine are un pret... oricine!