marți, 3 iunie 2008

Legaturi de Familie.

M'am casatorit cu o vaduva... care avea o fata... MARE. Tatal meu s'a casatorit cu fata... MARE, adica fata nevestei mele. Nevasta mea devenise soacra tatalui meu, fiica mea vitrega, adica fata nevestei mele devenise mama mea, iar tatal meu, ginerele meu. Mama mea vitrega, adica sotia mea vitrega, a nascut un baiat care mi'a devenit nepot, iar eu am devenit bunicul fratelui meu. Acum, sotia mea a nascut si ea un baiat, care a devenit cumnatul tatalui meu deoarece era fratele fiicei mele vitrege, iar fiica mea vitrega, adica sotia tatalui meu a devenit bunica fratelui ei fiindca eu sunt tatal vitreg al tatalui meu, fiind casatorit cu mama nevestei sale. Fiul meu e fratele si totodata fiul bunicii mele vitrege, deoarece sotia mea e nora fetei sale. Astfel eu am devenit tatal vitreg al mamei mele vitrege, tatal meu e fiul meu, mama mea e fiica mea, bunica'mea e nevasta'mea, iar eu imi sunt mie insumi si tata si fiu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ia sa pui mana sa donezi "acilea", la jupana, drepturi de autor pentru descrierea blogului... hai, sa vad!